Selasa, 19 Mei 2009

PiG....SomEboDY CaLL iT....... BABI !!!

Asyik-asyik...nama mende ni jugak yang tersohor...bukan kat Mesia je...seluruh dunia mengenali beliau dan keturunan beliau ( kiter panggil dier Bi je la yek..)...kat sini xnak dah citer pasal selsema Bi...hehehe... Oklah...sesuatu perkara yang dijadikan Allah bukan lah perkara yang sia2..begitu juga dengan Bi...Bi nie bolehlah kita samplekan sebagai satu bahan ujian daripada Allah untuk hambaNya...jadi bagi yang menurut perintah, pasti akan maklum dan makruf berkenaan dengan Bi dan status kehukumhakaman dier..

Bi diciptakan special daripada kejenisan Bi sendiri...Bi ni spesis binatang lah...tapi pada diri Bi..ada keistimewaan yang tidak ada pada member2 yang sama kebinatangannya seperti Bi....

Daging Bi punyai kelebihan tersendiri..diiktiraf (sebahagian chef2 kat luar sana) sebagai daging yang paling baik untuk dijadikan steak atau pun nk wat barbeku(BBQ) ..begitu jugak dengan usus Bi..adalah yang terbaik untuk dijadikan sarung sosej disebabkan kekentalan yang ada pada usus Bi..itu sedikit sebanyak sifat dalaman yang ada pada Bi..

Bila dh ada dalaman, xlengkap lah kalau xde luarannya..kulit Bi jika dilihat dekat2..xberapa dekat pun rasanya leh nampak gak..
akan nampak 3 titik yang seakan2 membentuk satu titik...cukup lah sedikit pengenalan khusus untuk Bi..xnak lah banyak2 citer pasal Bi dalam nie..tak berapa nak sanggup...jadi pesanan penulis, berhati2 lah dalam memilih apa yang diguna dan dimakan, dan penulis harap pembaca semua dapat berkongsi info yang tak lah detail sgt nie pada member2 lain,tp better lah dari xtau langsung....ada banyak lagi berkenaan dengan barang2 di Mesia yang dikhuatiri ada unsur2 Bi dalam kandungannya cam jeli Bi, bahan2 dapur Bi dan tak ketinggalan kuaci yang direbus dengan rebusan Bi..Untuk confirmation, leh rujuk JAKIM..atau leh KLIK sini
baru2 ni Barca kalah 2-1...

2 ulasan:

  1. Setengah kate Khinzir stgh kte Babi.Mana yg lbh tpt us?

    BalasPadam
  2. sama je..khinzir ni nmpak sopan skit bahasanyerr..
    babi ni kasar skit..tp ttp sama..

    BalasPadam